چرا تولید محتوا مهم است؟

تولید محتوا از آن جایی بسیار اهمیت پیدا می کند که می بایست برای افزایش اعتبار وبسایت خود محتوای مناسبی تولید کنید. می گویید چرا؟! واضح است. آیا کسی را می شناسید حرفی برای زدن نداشته باشد و بر روی او حساب کنید؟! احتمالش خیلی کم است. پس به شما پیشنهاد می کنم برای تولید یک محتوای مناسب حتما مطلب پیش رو را به خوی بخوانید.


از نوشتن سرمقاله های غیر عمیق به شدت پرهیز کنید

چرا همش کپی می کنید؟! کمی ایده چاشنی کارتان کنید. مطالب با تیتر کپی و تکراری را دور بیاندازید . به مسئله ای بپردازید که تخصصی باشد و سعی کنید در بیان تمامی ریز کاری ها و پستی و بلندی های آن کوشا باشید. اینکع بع اجزای مختلف مطالب توجه کنید در واقع بین وبسایت خود با دیگران تمایز قائل شده اید.

اگر موضوع طولانی است در بخش های متفاوت آن را تقسیم کنید

موضوعی که پوشش می دهید بعد های متفاوتی دارد؟ عیبی ندارده! به جای تولید یک محتوای واحد سعی کنید در آدرس های مختلف وبسایت خود به تولید محتوا های موازی بردازید و آن ها را به هم لینک کنید. در آن ها روش های مختلف و اجزای ختلف کار را توضیحدهید و در انتخاب دقیق آدرس صفحه کوشا باشید تا گوگل گیج نشود. حواستان باشد صفحه هایتان با هم وارد رقابت نشوند.

راه بقیه را نروید

اگر همه از یک چیز تعریف می کنند شما از آن گلایه کنید. به عبارتعامینه آن خاص باشید. برای مثال اگر همه از مزایای استفاده از تولید محتوا می نویسند شما از خطرات آن بنویسید. این موضوع باعث می شود نظر افرادی که درباره این مقاله به جست و جو پرداخته اند به وبسایت شما جلب شود و بواهند نظر شما را هم در این مقاله بدانند. این نوع محتوا ها از آنجایی مفید است که زاویه دید باز شما نسبت به زاویه دید کور دیگران را به رخ مخاطب می رساند و دلیلی بر ایجاد تفاوت میان شما و قبایتان خواهد بود. در حرفه ای به نام تولید محتوا این تکنیک ها کاربرد های فراوانی دارد.

فهرست دقیق محتوای تولیدی خود را داشته باشید

این همه هزینه زمانی و هزینه مالی در نتیجه می خواهد به پول منتهی شود! پس نیاز به یک طبقه بندی اساسی دارد. این طبقه بندی بعدها برای ارتباط دادن و لینک دادن محتوا هایتان به یکدیگر استفاده خواهد داشت.

بهترین مقالات وب را شناسایی کنید و Copywriting را شروع کنید

اگر یادتان باشد مقالات وبسایت های رقیبانتان را مورد بررسی قرار داده بودید. از بین این مقالات بهترین های آن ها را انتخاب کنید و در دستور نوشتن مشابه آن قرار دهید. این کار متفاوت از استفاده ابزاری از ctr + C یا همان کپی پیست ما است. کپی رایتینگ عبارت است از ویرایش و نگراش دوباره مقالات و قرار دادن آن در وبسایت خودتان با ذکر منابعی که از آن ها استفاده کرده اید. این باعث می شود رقبای شما به شما لینک و رفرنس دهند.

در آموزش به دیگران کوتاهی نکنید

پاسخگو باشید! در همهی وجه های بیزینسی خود. از بیزینس بگذریم! در حال صحبت درباره تولید محتوا هستیم. "چگونه خیلی مهم است". شاید اولید سوالاتی که در ذهن یک کودک شکل می گیرد با چگونه آغاز شود حتی اگر نتواند این کلمه پیچیده و بنیادی را تلفظ کند. سعی کنید محتوایی تولید کنید که به پاسخ در باره چگونه ها قیام کرده باشد و دارای ایده های آموزشی جالب است. این مقالات آموزشی می تواند به برندینگ و شخصیت کسب و کار شما کمک شایانی کند.

چیزی در دل نگه ندارید، وقت حرف زدن است

اگر حرفی پشت سر شما وجود دارد آن را به وضوح بیان کنید و در تایید یا رد آن بکوشید سعی کنید شفافیت از بنیادی ترین مسائل کسب و کار شما باشد و مخاطبان به شما اعتماد می کنند. به کاربران خود بگویید که برای آن ها احترام قائلید و آمده اید که بمانید.